Mijn eerste swap via het Crafty Swap Forum van Nicollie… een sleutelhangerswap!

Ik ben gekoppeld aan fietjemeut waar ik deze sleutelhanger voor heb gemaakt:

 

 

Een beaded bead gemaakt van lichtblauwe Swarovski, Toho’s en Miyuki’s opgesierd met kleine Lucite bloempjes. Grote Lucite bloemen die dienst doen als kappen en onderaan de sleutelhanger hangt een mini parfumflesje, wat open kan en gevuld is met geconcentreerde parfumolie in de geur Lelietjes van Dalen.

Dit weekend had ik mijn sleutelhanger op de mat liggen. Dutch Apple  – bezoek haar blog gerust voor meer leuks! – was aan mij gekoppeld en heeft voor mij een schattige sleutelhanger gemaakt van een klassiek theekopje met een roosje…. 😀 .. Past helemaal bij mij, toch!? Ik ga hem zeker in gebruik nemen, maar voorlopig mag hij eerst nog even ter pronk liggen in mijn antieke kast tussen allerlei andere kleine eigen gemaakte frutseltjes.

Maar dat was nog niet alles…. ik kreeg ook nog een zelfgemaakte stoffen knoop en een zakje met kraaltjes wat allemaal verpakt zat in een schattig handgemaakt hoesje!

Heel erg leuk en een uitnodiging om nog meer te gaan swappen 😉

