Tags

, , , , , , , , , , , , , , ,

Sinds de vorige keer dat ik over mijn kralentafel schreef, is er nog (steeds) niets weggeruimd, maar zijn er wel een aantal dingen bijgekomen 😉

Gisteren kreeg ik mijn Toho’s binnen van de samen-inkoop-aktie waar ik aan mee had gedaan. Dat was natuurlijk weer even smullen toen ik het pakje mocht uitpakken 😀

wat ligt er bij jou op je kralentafel - deel 2 -

Deze kraaltjes ga ik zo in kokertjes doen, want ik heb een hekel aan zakjes… dat werkt bij mij niet 😛

Afgelopen week kreeg ik ook de nieuwe miyuki’s binnen die ik opnieuw moest bestellen voor mijn Larimar armband, omdat zoonlief enkele weken eerder deze kralen in zijn knuistjes heeft gekregen om ze vervolgens vrolijk, samen met nog ruim 900 gram miyuki’s, in een Bob de bouwer emmertje over te doen.
Ik zat ook al enkele weekjes te wachten op de Swarovski Rivoli’s en kralen die ik speciaal besteld had voor de Larimar armband, samen met 2 extra ornamenten van Trinity brass, waarvan ik iets in de armband wil gaan verwerken.

wat ligt er bij jou op je kralentafel - deel 2 -

En dan ein-de-lijk…. eindelijk Ultra Suede gekocht… Ik moest al zo lang nieuw hebben en stelde het eerst uit tot onze Tucson-reis, maar helaas geen verkoper gezien die Ultra Suede verkocht. Eenmaal thuis, natuurlijk helemaal blut en werd de aankoop, die ik eigenlijk wel ‘dringend’ nodig had, steeds uitgesteld. Ben wel helemaal blij met mijn nieuwe kleurtjes hoor… Oudroze voor bij mijn creaties met echte roosjes en eindelijk het groen in bezit!

wat ligt er bij jou op je kralentafel - deel 2 -

 

Boven op de Ultra Suede ligt gekleurd ‘koord’ …Dat heb ik gekocht omdat ik eens wat wil gaan proberen met Soutache embroidery. Misschien wil ik het zelfs al gaan gebruiken in de larimar armband. Er zitten al zeker 4 kleurtjes tussen die daar perfect tussen passen… Maar ik moet nog even kijken als ik zover ben, want je krijgt wel een hele andere ‘look’ en ik ben er nog niet zeker van of ik deze ‘look’wel vind passen in of bij de creatie zoals ik hem nu in mijn hoofd heb….

wat ligt er bij jou op je kralentafel - deel 2 -

Toen ik dit koord ging bestellen, bij een webshopje die alleen maar kant en lintjes verkoopt, stond daar een catagorie “voor wie er interesse in heeft”….. ik heb voor nog geen 3 euro dit zakje met MOP cabjes van 12mm gekocht… Altijd leuk, altijd makkelijk om te hebben en goed te gebruiken als opvulling in bead embroidery. Voor die twee en halve euro, kon ik dit zakje met ruim 300 MOP cabjes niet laten liggen natuurlijk. 😉

wat ligt er bij jou op je kralentafel - deel 2 -

 

En als laatste ….. mijn boekjes met patroontjes die ik bij het Engelse museum heb besteld…. Ze zijn binnen! Verder zijn ze voor mij weinig interessant op de patroontjes na waarvoor ik de boekjes dan ook heb gekocht.

wat ligt er bij jou op je kralentafel - deel 2 -

Mijn tafel ligt inmiddels behoorlijk vol, dus ik ga nu wel eerst het één en ander wegruimen…. zakjes met kralen overdoen in buisjes …. krijgen we weer wat overzicht 😉

Boeltje binnen heb ik al aan kant, dus als ik klaar ben met kralentjes opruimen, dan is de middag lekker voor mij … het is prachtig mooi weer, heerlijk weer om buiten te gaan kralen!

